مشاوره و معرفی

راهنمای خرید لوازم موتوری هیوندای توسان

قطعات هر خودرویی هر چند وقت یکبار به دلیل فرسودگی و اصطحکاک حتما باید تعویض شود ، تا خودرو دچار آسیب های بیشتر نشود . به همین دلیل حتما لازم نیست که حادثه ای برای خودرو اتفاق بیوفتد ، تا ما آن را تعمیر کنیم و قطعات را تعویض کنیم . در هنگام تعویض لوازم موتوری هیوندای توسان ، باید دقت کافی به خرج داد و به اصل بودن برند قطعات لوازم یدکی اطمینان کافی داشته باشید ، زیرا هر قطعه ی جدیدی نمی تواند جای قطعه اصلی را بگیرد . قطعه نامناسب و نامرغوب می تواند ، داری عملکرد مناسبی نباشد و زود خراب شود .
قطعه های تقلبی و نامرغوب در بازار فراوان است . تشخیص برند اصلی ، از تقلبی کار بسیار سختی است ، اما ما در این مقاله می خواهیم شما را با انواع لوازم یدکی هیوندا و بهترین سایت خرید لوازم یدکی هیوندا که تمامی قطعات آن معتبر ودارای گارانتی است ،آشنا کنیم . شما میتوانید به راحتی با ارتباط با مشاورین فروشگاه مرکز یدک محصول مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنید .

انواع لوازم موتوری هیوندای توسان

  1. یاتاقان ثابت استاندارد اصلی هیوندای توسان قدیم
  2. بلبرینگ ثابت تایم اصلی هیوندای توسان قدیم
  3. شاتون اصلی هیوندای توسان قدیم
  4. اویل پمپ اصلی هیوندای توسان قدیم 2008
  5. تسمه تایم توسان 6 اصلی هیوندای توسان قدیم
  6. کاسه نمد سر میل لنگ هیوندای توسان
  7. موتور کوپلینگ توسان 2014
  8. واشر کامل اصلی هیوندای توسان قدیم
  9. میل سوپاپ دود چپ اصلی هیوندای توسان قدیم
  10. فیلتر روغن فلزی هیوندای توسان

تمامی این قطعاتی که نام بردیم ، داری ویژگی های منحصر به فردی هستن و هرکدام کار خاصی انجام می دهند ، مواد اولیه ای که در ساخت این قطعات به کار رفته اهمیت زیادی دارد زیرا این موضوع می تواند طول عمر ماشین را تحت تاثیر خود قرار دهد .

یاتاقان چیست ؟

یاتاقان وسیله ای است که باعث حرکت بین دو جسم می شود . نام دیگر این قطعه بیرینگ است و از جنس فلز مقاوم در برابر ضربه و حرارت ساخته شده است .در موتور خودرو، باید حرکت بالا و پایین پیستون با میل‌لنگ به حرکت چرخشی تغییر کند تا خودرو حرکت کند . به همین دلیل میل‌لنگ باید به موتور نزدیک و با آن در ارتباط باشد . برای این نزدیکی کامل شدن ارتباط آن‌ها، و تبدیل حرکت پیستون به میل‌لنگ و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از این نزدیکی، از یاتاقان استفاده می‌شود.

تسمه تایم چیست ؟

تسمه تایم یک تسمه پلاستیکی است ، که در حقیقت رابط میان میل‌لنگ و میل‌سوپاپ حساب می‌شود. به معنای این است که به شکلی تنظیم شده که با چرخش میل‌لنگ ، میل‌سوپاپ را هم چرخش در می آورد و البته باعث حرکت سوپاپ‌ها می‌شود. تسمه تایم را باید جزوی از قطعات موتورهای احتراق داخلی به حساب آورد . تسمه تایم خودرو را باید هر 60 کیلومترتعویضش انجام شود . البته بدانید که پاره شدن تسمه تایم فقط به دلیل فرسودگی اتفاق نمی‌افتد، بلکه گاهی ممکن است تسمه دینام  پاره شده و زیر تسمه تایم برود. این اتفاق هم باعث خارج شدن تسمه تایم از جای خود می‌شود.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن -----.jpg است

واشر سر سیلندر چیست ؟

جایگاه واشر سرسیلندر در موتور بین سیلندر و سرسیلندر قرار می‌گیرد . وظیفه آن تکامل فرایند کامل بین سیستم‌های مختلف روغن رسانی، آب، و احتراق موتور است. واشر سرسیلندر از جنس ، پنبه نسوز به علاوه فولاد و مس است. این قطعه از خروج گاز از محفظه احتراق ، نشت آب از کانال‌های آب و نشت روغن از کانال‌های روغن محافظت وجلوگیری می‌کند.

راه های تشخیص اصل بودن از تقلبی لوازم موتوری هیوندای توسان

برای تهیه قطعات لوازم موتوری هیوندای توسان باید ، به اصل و تقلبی بودن آن توجه کرد ، زیرا تقلبی بودن این قطعات می تواند ، آسیب های جبران ناپذیری به خودرو بزند . قطعات تقلبی هم قیمت است با قطعه اصلی اما فروشندگان برای سود بیشترخود ، قطعه تقلبی را جایگزین اصل آن می کنند و به مشتری میفروشند . برای تشخیص قطعات اصلی از تقلبی باید به آلیاژ به کار رفته در آن دقت کرد زیرا ، اگر نامرغوب باشد سبب داغ شدن و خراب شدن قطعه می شود . یک آلیاژ با کیفیت رنگ تیره وبوی بدی ندارد .
بسته بندی این لوازم موتوری نیز نشان دهنده ، اصل یا تقلبی بودن آن ها هستند همچنین کلمات حک شده و نحوه تراش این قطعات راه بسیار خوبی ، برای تشخیص اصل بودن کالا است .
قطعات لوازم موتوری هیوندای توسان ، هرکدام از این قطعه ها داری کد فنی اختصاصی است . شما می توانید از نمایندگی و فروشگاه های اینترنتی معتبر ، لوازم یدکی توسان را تهیه و خریداری کنید .

حرف آخر

برای خرید لوازم یدکی هیوندای توسان ،شما می توانید آن ها را با کد فنی اختصاصی خریداری کنید . قیمت این قطعات بستگی به نوع قطعه و کارایی آن دارد . واشر و یاتاقان و بلبرینگ و…قطعاتی هستند که کاربرد متفاوتی دارند .هرکدام از این قطعات نسبت به اهمیتی که در هر خودرو دارا هستند ، ویژگی های متفاوتی هم دارند . خرید قطعات موتوری هیوندا توسان حتما باید از نمایندگی فروش آن ها انجام شود . زیرا این ساده ترین راه برای خرید لوازم یدکی جنیون پارت اصل با کد فنی مخصوص و گارانتی اصل بودن کالا می باشد . که شما میتوانید برای صرفه جویی در زمان خود از فروشگاه اینترنتی معتبر مرکز یدک تمامی لوازم یدکی هیوندای توسان قدیم را تهیه و خریداری کنید .

سوالات متداول

قطعات لوازم یدکی هیوندای توسان را از کجا بخریم؟

شما میتوانید برای صرفه جویی در زمان خود و دادن هزینه کمتر از فروشگاه معتبر اینترنتی مرکز یدک قطعات و لوازم یدکی خود را تهیه کنید .

یاتاقان ماشین چیست ؟

یاتاقان وسیله ای است که باعث حرکت بین دو جسم می شود . نام دیگر این قطعه بیرینگ است و از جنس فلز و در برابر ضربه و حرارت مقاومت بالایی دارد .

چگونه لوازم یدکی هیوندای توسان اصل را از تقلبی تشخیص دهیم ؟

برای تشخیص اصل بودن برندجینیون پارت کافی است که به نوع بسته بندی و اسم حک شده برروی محصول و نحوه تراش این قطعات توجه کنید و به راحتی می توانید اصل بود قطعه مورد نیاز خودرا تشخیص دهید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *